הסיכונים של מזיקים בבית

מזיקים בבית הם מפגש שמטריד הרבה מאוד אנשים, יש כאלו שאפילו יכולים מאוד להילחץ ואפילו להיות חרדים מאוד אפילו מג'וק קטן. אך מעבר לכך מזיקים יכולים להיות להפוך גם למפגע תברואתי ולכן כדאי לבצע הדברה נגד מזיקים לפחות פעם בשנה.( תלוי בסוג המזיק)

ג'וקים בבית

ג'וקים בבית הם כנראה המזיק הנפוץ ביותר אשר לרוב נתקלים בו, ישנם מספיק אנשים שג'וק יגרום להם לעלות על כסא ויגרום ללחץ ופאניקה מיותרים. ג'וקים בבית יכולים להיות מפגע תברואתי כיוון שג'וקים מגיעים לרוב דרך הביוב ובאים במגע ואוכלים את המזון אותו אתם אוכלים, בין אם מדובר בפירות ירקות וכל מזון איתו יוכלו לבוא במגע. מיותר לציין שמעבר לעובדה שזה די מרתיע לצרוך מזון שגו'ק בא במגע איתו, אכן מדובר בסכנה בריאותית שכדאי מאוד להימנע ממנה. ולכן כדאי לבצע הדברת תיקנים להדברה מהירה של המקקים בביתכם.

עכברים וחולדות בבית

במצבים בהם ראיתם עכבר או חולדה בבית, או לחילופין מצאתם גללים של עכבר או חולדה, כדאי לפעול באופן מיידי לצורך הרחקתם מביתכם, עכברים וחולדות יכולים לשאת עליהם מחלות כאשר המפורסמת ביותר הינה עכברת, ולרוב יבואו במגע עם המזון בביתכם.
לא מומלץ לנסות ללכוד עכבר או חולדה בידיים או להכניס את הידיים חשופות למקומות המסתור שלהם. מומלץ להשתמש במלכודות או לקרוא למדביר מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה וילכוד את המזיקים.

מאמרים נוספים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן